0

Pretraga

Himalaji ili Kako sam zavoleo more

Šifra proizvoda978-86-519-3027-3

1.430,00 din.

Autor

Izdavač

Godina izdanja

Broj strana

195

Povez

Format

20 cm

Oblast

,

Uzbudljiva knjiga o životu, načinu donošenja odluka, više o porazima nego o pobedama, u kojoj je penjanje na jedan od vrhova uzeto samo kao okvir i metafora za životne priče.

Himalaji ili Kako sam zavoleo more neobična je priča planinara početnika, koji se, iako nije u cvetu mladosti, hrabro upušta u planinske avanture sa ironijom i samoironijom. Nije to samo putovanje fizičkim stazama Himalaja, već i kroz unutrašnje vrhove i doline, kao i metafora za životne uzlete i padove.

Autor se suočava sa izazovima planina, otkrivajući kako tajne njihovih vrhova, tako i dublje istine o sopstvenom postojanju. Himalaji ili Kako sam zavoleo more nije samo priča o osvajanju staza; to je putovanje koje prelama led i osvaja vrhove ljubavi, porodičnih veza i poslovnih izazova.

Ova knjiga nije putopis; to je priručnik za život, koji nudi dragocena učenja o ranjivosti i suštinskom značaju odluka. Uz divlje okruženje kao kulisu, autor koristi ironiju kako bi osvetlio složenost ljudskog iskustva i nudi duboke uvide u sopstvene snage i slabosti, prožimajući priču praktičnim savetima koji nadmašuju nadmorsku visinu.

Međutim, nije ovo klasična knjiga o samospoznaji – napisana je tako da izmami osmeh, ali i da suptilno podstakne čitaoca na samoposmatranje. Bez obzira na to da li ćete se smejati ili ozbiljno razmišljati, ova knjiga pruža priliku da istražite vlastitu unutrašnjost kroz ironični filter života na visinama.

Chat CPT

Ivan Stanković je osnivač i predsednik agencije Communis. Kao jedan od pionira advertajzinga na teritoriji bivše Jugoslavije, poslednjih 40 godina razvija lokalne i globalne brendove koji su deo naše svakodnevice. Jedan je od osnivača prve multinacionalne agencije u regionu, Saatchi & Saatchi, a 2002. s radom počinje Communis, kao nezavisna agencija na tržištu.
Bio je profesor na Fakultetu dramskih umetnosti, piše knjige i stručne članke, govori na skupovima. Njegova knjiga Kakodalogija doživela je pet izdanja i proglašena je marketinškom knjigom godine. Autor je i voditelj emisije „Šta sam tebi & ko sam sebi”.

 

Proizvod je dodat u korpu