0

Pretraga

Mediji, ideologija i kultura

Šifra proizvoda978-86-7718-150-5

Originalna cena je bila: 1.628,00 din..Trenutna cena je: 815,00 din..

Snježana Milivojević

Autor

Izdavač

,

Godina izdanja

Broj strana

183

Povez

Format

23 cm

Oblast

,

Ovo je knjiga o kulturnim studijama. Naziv “kulturne studije” istovremeno upućuje i na pristup i na istraživačku oblast gde je “kultura” sfera značenja i praksi putem kojih ta značenja nastaju i razmenjuju se. Kulturne studije, kao jasno prepoznatljiv pravac unutar polja kritičke teorije, svakako su najzaslužnije što je ideologija danas opšte mesto medijskih studija. Ovde se one predstavljaju tako što se pažnja skreće na nekoliko ključnih tema u vezi sa kojima su te studije donele radikalne novine u odnosu na dotadašnji komunikološki mainstream. Knjiga o kulturnim studijama, ispričana na ovaj način, zainteresovanim čitaocima treba da pruži solidnu osnovu za dalje produbljivanje znanja o medijima, ali i da pomogne da se u širi kontekst situiraju glavni tokovi dvadesetovekovne misli o medijima.

Snježana Milivojević je profesorka javnog mnjenja i medijskih studija na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Beogradu. Koautorka je knjige “Ekranizacija izbora”, autorka studija “Media Monitoring Manual” i “Televizija u Evropi – Srbija”, kao i velikog broja istraživačkih projekata iz oblasti medija i komunikacija. Oblasti naučnog i istraživačkog interesovanja su joj politička komunikacija, javno mnjenje, medijska politika, te mediji i politike sećanja. Predavala je na više evropskih i američkih univerziteta.

Proizvod je dodat u korpu